تودیع  و معارفه شهردار کرج

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از معارفه مهرداد کیانی به عنوان سرپرست جدید شهرداری کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ عمار ایزدیار عصر روز یکشنبه (۱۷ مهر) در مراسم تکریم منوچهر غفاری سرپرست سابق شهرداری کرج که با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد، با بیان اینکه فرصت خدمت کوتاه است،اظهار داشت: یکی از دلایل انتخاب گزینه شهردار بومی ، شناخت کلانشهرکرج و مدیریت زمان توسط شهردار بود، البته کار زمین‌مانده در شهرداری بسیار زیاد است و بخشی از آن به ادوار گذشته بر می‌گردد که باید هر چه سریعتر در راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری اقدام شود.

سخنگوی شورای شهر کرج با بیان اینکه اعضای شورای شهر در کنار شهردار هستند، تاکید کرد: شورا در سال دوم دوره ششم به بلوغ بهتری نسبت به سال اول رسیده و تجربه بیشتری کسب کرد زیرا  قائل به کار جمعی و کمک هستیم.

ایزدیار بیان کرد: شورای شهر در توفیقات و شکست‌های مدیریت شهری دخیل است و بر این اساس ان شاء الله بتوانیم در راستای اهداف متعالی شهر و شهرداری گام اساسی برداریم.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری کرج دارای نیروهای متخصص، مجرب و ماهری است و از شهردار درخواست می‌شود فقط اکتفا به جمع مدیران کنونی نشود چرا که  شاید افرادی باشند که پشتوانه و حمایتی نداشته باشند و در مجموعه مدیریت شهری مشغول فعالیت هستند که می‌شود از این نیروها نیز استفاده کرد.

ایزدیار در پایان سخنانش بیان کرد: از موضوعاتی که مورد تاکید شورای دوره ششم است لزوم افزایش حمایت‌های بیشتر دستگاه‌های یبرون سازمانی از شهرداری است تا حال شهرمان بهتر از این شود.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در پایان اظهار داشت: مدیریت شهری در کنار  اعضای شورای شهر و با همکاری هم، یک تیم منسجمی را در شهر تشکیل داده و امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف متعالی شهر و شهرداری گام اساسی برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =